Samsung C3300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung C3300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

jacob1952 22-08-2012
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

doet het nog steeds goed goede batterij goed geluid en geen storing tot nu toe gebruik deze gsm als radio en mp3 speler zeer handig radio luisteren door ingebouwde antenne dus geen oordopjes nodig heb voor bellen en wifi net een htc explorer gekocht ook prima maar geluid is van ingebouwde speaker wat minder dan de star mini wat blikkeriger maar de htc wil wel harder als je hem op een luidspreker set aan sluit htc geeft een helder geluid detailrijk

Jitske23 05-06-2012
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

Ik heb de samsung star mini nu al meer dan een jaar en ik ben er erg tevreden over. Ik heb dit ding al zo vaak laten vallen en hij doet het nog steeds. Er zitten ondertussen wel krassen op, maar omdat ik er best wel ruw mee omga, neem ik het ook niet kwalijk.
Het mobieltje is lekker klein, maar in mijn tas ben ik hem dus vaak kwijt. Het is wel een tip om een geheugenkaartje bij te kopen, anders kun je er bijna niks mee. Het geluid doet het goed en de oordopjes die ik erbij kreeg, leven ook nog steeeds! En ik luister bijna elke dag muziek ;p
De camera heeft buiten redelijke kwaliteit, maar je moet er niet veel van verwachten. De filmpjes die hij maakt, zijn verschrikkelijke kwaliteit. Maar het is ook geen echte proffesionele camera. Hij ligt lekker in de hand en ik hoop dat hij het nog even volhoud met mij :P Maar zeker wel een aanrader!

jacob1952 04-05-2012
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

goede telefoon voor het geld stereo luidsprekers zeer goede batterij beetje klein scherm maar helderheid is ruim voldoende en niet te vergeten een ingebouwde antenne dit is erg handig als je radio wilt luisteren hoeft dan niet meer met oor dopjes trouwens welke gsm s hebben nog meer ingebouwde antenne?

HHHH1111 23-08-2011
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

Toestel voor mijn dochter gekocht Phonehouse met een Vodafone prepaid kaart voor 39,95. Mooi compact toestel ofschoon er wel een flinke irritatie is. De vergrendeltoets aan de zijkant laat zich nergens uitschakelen ook niet bij de touchscreen optie (of dit werkt niet)en dit is zeer hinderlijk bij het vb instellen van je voicemail als je gedurende de gesproken aanwijziging enkele toetsen moet aanraken want de vergrendeling springt er steeds op na x tijd. Het was even zoeken zonder gebruik van de handleiding waar alles zit en dit heb je vrij snel onder de knie. Persoonlijk vind ik de Nokia indeling prettiger dit ik al 12 jaar ben gewend.
Camera valt een beetje tegen maar voor dit geld moet je niet zeuren vind ik. De toetsen onderaan (bij de roze andere weet ik niet)hadden in een afwijkende kleur gemogen zoals velen rood en groen voor het vb aannemen en afbreken verbinding.
Pluspunt is zeker de radio en mp3 player die te gebruiken zijn zonder oortelefoon als antenne en het geluid is goed te noemen. Touchscreen reageert snel en af en toe te snel bij het scrollen met de pen over het scherm soms wordt gauw een optie geselecteerd en dit vind ik een beetje hinderlijk. Wij gaan hier niet mee internetten dus ik kan er niets over vertellen. Spelletjes valt een beetje tegen er zitten er twee op waarvan één spel die je 60sec kan spelen en dan is het over. Andere functies (zijn er teveel)werken naar behoren.
Verder voor het geld een prachtig toestel dat vooral voor de niet te veel eisende gebruiker in de smaak zal vallen compact licht en makkelijk in gebruik. In vergelijk met andere merken is dit echt een leuk toestel voor de jeugd maar ook voor de niet al teveel eisende gebruiker, zeker waar voor het geld.
Mijn cijfer voor gebruiksgemak is voor het touchscreen en de touchscreen blokkade waar ik niet zo tevreden over ben. Anderen zullen het wellicht als zeer prettig ervaren.
Conclusie: voor weinig een leuk toestel en het geld zeker waard!

jeekaa 03-04-2011
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

Ik vind het een leuk, mooi en makkelijk toestel. De gebruiksaanwijzing is beknopt, maar al doende kom je er ook wel achter. De mp3 speler heeft een mooi geluid en genoeg mogelijkheden. Door een extra sd kaartje kun je veel muziek kwijt. Internetten gaat traag en geen mooie weergave, maar goed genoeg om je mail te checken. De camera is matig, maar meer moet je denk ook niet verwachten. En o ja, om te bellen en te sms'en voldoet ie ook prima! Voor de prijs ( ik heb er simlockvrij 75 euro voor betaald een prima toestel.

MobielGebruiker 15-11-2010
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

Ik heb het toestel 2 weken in bezit en ben er uiterst tevreden over. Ik heb jarenlang duurdere en grotere HTC toestellen gehad met vaak een overkill aan functionaliteiten. Dit toestel is qua bediening echt een verademing. Alle functionaliteiten die ik ECHT gebruik zijn aanwezig. Prima internet-connectiviteit en door de grote iconen van de Touch-Wiz Lite interface uitstekende bediening (ook zonder het bijgeleverde pennetje). Het onscreen toetsenbord (ook met T9) werkt prima en is ook met wat grotere vingers prima te bedienen. De bleutooth functionaliteit werkt probleemloos voor communicatie naar een PC of laptop. Helaas geen bijgeleverde software voor het synchroniseren met Outlook, maar met een los pakket (Mobile Master) werkt dit prima voor je agenda, je contacten en je mail. De ingebouwde internet-browser is wat minder goed, maar door de Java-ondersteuning draaien gratis webbrowsers Opera Mini 4.2 of UC Browser 7.2 als een trein. Verder zijn de ingebouwde radio en de MP3 speler van goede kwaliteit. De opslag is uitbreidbaar met 8Gb micro-SD kaart. Het mooiste is dat de batterij bij veelvuldig gebruik zo'n drie hele dagen mee gaat en bij matig gebruik zelfs 5 tot 6 dagen. De camera is en redelijke 1.3 megapixel camera en andere ontbrekende zaken zijn WIFI, GPS en motion-sensor, maar dat kun je ook niet verwachten voor deze prijs. Dit is dit echt een uitstekend basis-toestel voor al je communicatie. Compact, licht en intuitief met een prima leesbaar beeldscherm. Het toestel is bij een aantal providers verkrijgbaar als pre-paid toestel onder de €60. Kortom, ik ben ZEER tevreden.

Marr_ 18-10-2010
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

2 weken terug ging mijn huidige mobiel kapot, dat werd dus op zoek naar een goedkoop mobieltje. Ik kwam direct bij deze uit via internet, naar de winkel gegaan en bekeken en meegenomen. Tot nu toe er nog erg tevreden over, doet alles wat ik er van verwacht. Batterij is de eerste week 6 dagen mee gegaan, daarbij heb ik de eerste dagen intensief gebruik gemaakt van spelletjes, muziek luisteren en internetten en alles in te stellen dus zeer netjes vind ik. Ik heb wel de eerste keer opladen hem een paar uur aan de oplader gehad, ooit eens gehoord en ik pas het ook toe en heb geen last van snel leeggaande batterijen.
Tot nu toe is mijn mening:
Een prima telefoon voor een hele degelijke prijs!

MartinDelies 03-09-2010
Geschreven voor: Samsung C3300 zwart

heb dit mobiel net geen dag in huis maar ben er zeer te vreden over. Alleen jammer dat er geen qwerty toetsenbord opzit. Zelfs de volume wil lekker hard (enorm hard) hier voor had ik een LG KP 500 al 2 maal weer terug moeten brengen vanwege software problemen. Update werkt heel ff en dan springen de letters weer weg en de qwerty is heeel erg traag. Echte aanrader de Samsung GT C 3300 K